ny start i livet

nu jävlar ska jag ta tag i mig.. nu får det fan vara nog med att såra folk..

å så jävla kär som jag är nu.. asså det är ofattbart.. jag har aldrig raderat typ alla min kontaktlistor för någon..  men anledningen till att jag gjorde det var pga dig.. jag har verkligen raderat allt.. jag vill inte förlora dig. du känns så speciell..

Hade jag inte varit så jävla kär så hade jag aldrig gjort det.. så jag raderade hela min blogg med :D

det är lika bra.. så nu kär vi en rivstart på ett nytt liv.. sverige  look out sara is dashit.. and she´s on her way!!!

nu ska jag hitta ett jobb.. och  en lägenhet.. !! så du mitt lilla hjärta kan komma hem till MIG!.  å inte till mian föräldrar..  jag hoppas verkligen att du vill ha mig.. för jag vill verkligen ha dig.  å det komemr jag fan kämpa för..  jag har aldrig varit såhär lycklig som jag är nu.. du får mig verkligen att må bra. =)


puss på dig hjärtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0